social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

گزارش تصویری

بيشتر

سه‌شنبه1401/6/8

15:26:5

186

افتتاح غرفه استاندارد در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط زاهدان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان وبلوچستان: در مورخ ۷ شهریور ماه چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی زاهدان با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر مدرس خیابانی، استاندار استان، مدیرکل استاندارد استان و مدیران دستگاه های اجرایی استان افتتاح گردید۔
در حاشیه این مراسم دکتر محبی، مدیر کل استاندارد استان گفت: هدف از حضور اداره کل استاندارد در این نمایشگاه شناسایی توانمندی‌های واحد‌های کوچک و متوسط تولیدی استان و در بخش تولید، کنترل و نظارت بر واحدهایی که محصولات آنها شامل استاندارد اجباری می باشد و فاقد پروانه هستند توسط کارشناسان اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان به صورت ویژه کنترل، راهنمایی و مشاوره جهت اخذ پروانه کاربرد استاندارد ارائه می گردد۔ 
 وی اعلام کرد: نظارت بر بازار عرضه این محصولات هم یکی از اقدامات مهم سازمان ملی استاندارد ایران است که طرح های ویژه ای در ایام سال در حوزه عرضه تولیدات اجرا می شود که این امر اثر گذار بوده است۔
همچنین در جریان برگزاری نمایشگاه و غرفه اداره کل استاندارد استان مدیران دستگاههای اجرایی استان و برخی تولیدکنندگان این صنعت از غرفه اداره کل استاندارد استان بازدید نمودند۔
پس از آیین افتتاح نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط تولیدی زاهدان مدیرکل استاندارد استان به همراه دکتر شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان از برخی از غرفه های این نمایشگاه بازدید نمودند.