social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

دوشنبه1403/2/3

08:45:1

27

بازدید از واحدهای تولیدی در شهرستان ایرانشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ کارشناسان اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر از کارخانه تولیدی آرد این شهرستان با هدف بررسی مشکلات واحد تولیدی که به طور مستقیم و غیر مستقیم در استاندارد آن موثر است بازدید کردند.
در این بازدید آزمایشگاه واحد تولیدی توسط کارشناسان ارزیابی شد و تجهیزات آزمایشگاهی، دستگاه‌ها، کالیبراسیون دستگاه‌ها و نتایج حاصله از آزمایشات روزانه و ... مورد بررسی قرار گرفت.
کارشناسان استاندارد در دیدار با مدیران این کارخانه تولیدی، ضمن تاکید بر اینکه سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان دستگاه حاکمیتی مستقل و ضابط دستگاه قضایی، در قالب قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب سال 1396 مجلس شورای اسلامی، بالاترین مرجع حاکمیتی سیاست گذاری و نظارت بر استانداردهای کیفی، هم در حوزه  کالا و هم خدمات می‌باشد و از این حیث نظارت استاندارد در بالاترین حد خود به صورت کیفیت در تولیدات است و استاندارد در مسیر کیفیت از واحدهایی حمایت خواهد کرد که  ضمن رعایت حقوق مصرف کننده، همواره تلاش می‌کنند تا استمرار کیفیت محصولات خود را حفظ نمایند و واحدهایی که در کیفیت قصور و کوتاهی نمایند طبق قانون با آنان برخورد می‌شود.