social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1403/1/22

13:32:5

146

بازدید مدیرکل استاندارد استان سیستان و بلوچستان از اداره استاندارد شهرستان زابل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ محمد رضا جهانتیغ مدیر کل استاندارد استان به همراه مجید جلالی رئیس اداره امور حقوقی و ارزیابی عملکرد اداره کل با هدف ارزیابی روند فعالیت های اجرایی در اداره کل، بررسی مشکلات و کمک به حل آنها در بخش های مختلف اداره استاندارد شهرستان زابل شامل فضای اداری، آزمایشگاهی و مهمانسرا بازدید به عمل آوردند.
در ابتدای جلسه رضا شهرکی رئیس اداره استاندارد شهرستان زابل ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی و ارائه گزارش عملکرد؛ از مدیرکل استاندارد استان به جهت زحمات، تلاش ها و حمایت هایشان در جهت بهبود وضعیت فرهنگی و معیشتی برای پرداختی های کارکنان، بسته های فرهنگی و معیشتی و ایجاد فضای کاری توام با انگیزه، احترام و ارتقای شأن و جایگاه اداری همکاران تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه جهانتیغ به صحبت های همکاران و موارد مطرح شده از سوی همکاران را گوش دادند.

سپس جلالی ضمن ارائه گزارش، موارد مورد نظر همکاران را برای طرح در جلسات ستادی، جمع بندی نمودند.
جهانتیغ پس از شنیدن مطالب و موارد مطرح شده از سوی همکاران، از زحمات و تلاش های همکاران اداره استاندارد شهرستان زابل در جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان ملی استاندارد ایران به ویژه بسته تحولی خدمت، طرح عیدانه 1403 و نیز طرح نظارت مضاعف بر وسایل توزین و سنجش تقدیر و تشکر نمودند.
ایشان در ادامه ضمن تبیین نقش استاندارد در حوزه های ملی و بین المللی، ارتقای شأن سازمان، فرهنگ سازی استاندارد، اطمینان بخشی در جامعه، تسهیل گری و خدمت به مردم را مورد تاکید قرار دادند
.

تصاویر