social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

پنجشنبه1402/7/13

07:12:4

117

تجلیل از جانباز دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره کل روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز چهارشنبه مورخ ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ دکتر شهرکی مدیرکل استاندارد استان، براهویی مسئول امور ایثارگران اداره کل، سرهنگ پاسدار قورزایی جانشین سپاه سلمان استان در امور اقشار، سرهنگ پاسدار نکوهی مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان به اتفاق هیئت همراه، در منزل مجید جلالی رزمنده و جانباز گرانقدر دفاع مقدس حضور یافتند و از رشادت های وی تجلیل نمودند.
در ابتدا دکتر شهرکی گفت: این مراسم و تجلیل ها به پاسداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداء، جانبازان و رزمندگان عزیز که همواره چشم و چراغ ملت انقلابی و ستارگان درخشان عرصه‌های دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی هستند و تکریم شهیدان و جانبازان و ایثارگران، و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست.

در ادامه سرهنگ پاسدار قورزایی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا بتوان فداکاری رزمندگان اسلام، حماسه ها و ایثارگری های مثال زدنی این افراد را به نسل های بعدی منتقل کرد.
وی افزود: ایثارگران از افتخارات این مرز و بوم هستند که از تجربیات آنان در دوران دفاع مقدس باید به عنوان الگوی رفتاری برای سایر آحاد جامعه بهره برد.
در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از  پیشکسوت عرصه جهاد و فداکاری تجلیل به عمل آمد.

تصاویر