social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1402/11/15

08:32:0

157

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از اداره کل استاندارد استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان: روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ سردار کرمی استاندار استان به همراه عباس ارجمندی معاون توسعه منابع انسانی و مهرداد عرب رییس سازمان برنامه بودجه از مجموعه اداری و آزمایشگاهی اداره کل استاندارد استان بازدید نمودند.
در این دیدار دکتر جهانتیغ به معرفی اداره کل استاندارد به‌ عنوان مرجع نظارتی و حاکمیتی پرداخت و از نقش
بسیار مهم و تاثیر گذار استاندارد در تامین سلامت، امنیت و ایمنی مردم و شهروندان سخن گفت.
وی سپس به تشریح فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه های در دست اقدام در راستای اجرای سند تحول دولت مردمی و قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد پرداخت و در زمینه چالش‌ها و مشکلات موجود اعم از کمبود نیروی انسانی، خودرو، مسائل و مشکلات اعتباری جهت انجام ماموریت‌های محوله و شرح وظایف پیش بینی شده در قانون و نیز مشکلات زیر ساختی، راه اندازی و تکمیل آزمایشگاه‌ها جهت تسهیل و تسریع در امر صادرات و واردات، راه اندازی دفاتر در گمرکات و مبادی ورودی کشور پرداخت.
در ادامه سردار کرمی در جمع کارکنان شاغل در این مجموعه با تبریک ایام پر خیر و برکت ماه رجب، از تلاش‌های کارکنان این سازمان تقدیر کرد و اظهار داشت: وقتی سازمانی در مقایسه با سایر دستگاه‌های همکار و همتراز خود رتبه‌های برتر را کسب می‌کند یعنی فعالیت و اقدامات موثری انجام داده است.
سردار کرمی با توجه به وسعت فعالیت‌های این دستگاه اجرایی و کمبود نیروی انسانی خاطر نشان ساخت در سال آینده نسبت به کمبودهای اداره کل استاندارد استان همکاری‌های لازم انجام پذیرد.

 

تصاویر