social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

شنبه1402/10/2

21:07:0

168

دیدار مشاور و مدیران ادارات داخلی استانداری استان با سرپرست اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز شنبه مورخ 2 دی 1402 مشاور استاندار استان، مدیرکل امنیتی، بحران، امور بانوان استانداری استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با دکتر جهانتیغ سرپرست اداره کل استاندارد استان دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین اصغری حسامیه مشاور استاندار استان ضمن تبریک بابت انتصاب دکتر جهانتیغ گفت: بر این باور معتقدیم که برای انجام هرچه بهتر فعالیت‌های استاندارد به بهترین نحو ممکن، باید از تمامی اقدامات و فعالیت‌های قانونی استاندارد، نهایت حمایت و پشتیبانی را داشته باشیم تا تمامی آحاد جامعه از منافع استاندارد سازی بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به حیاتی بودن نقش استاندارد در جامعه افزود: اداره کل استاندارد استان باید با اعمال قانون و نظارت دقیق بر واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول مقررات استاندارد اجباری و بازار عرضه استان، موجبات اعتماد مردم به علامت استاندارد را فراهم نماید.
در ادامه دکتر جهانتیغ ضمن تشریح وظایف، مسئولیت ها و اختیارات قانونی استاندارد، گزارشی از فعالیت های این اداره کل در زمینه: بازرسی و نمونه‌برداری‌های انجام شده، آزمون نمونه‌ها توسط آزمایشگاه‌های همکار، بازرسی از واحدهای تولیدی، اجرای طرح طاها و بازرسی و نمونه برداری از محصولات سطح بازار عرضه، لزوم استانداردسازی مصالح ساختمانی، استانداردسازی جایگاه‌های CNG، شهربازی‌ها و آسانسورها، آزمون صحت و سنجش نازل‌های سوخت مایع و آزمون دوره‌ای اوزان سبک و سنگین، ارائه کرد.
وی در پایان با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه استاندارد در استان، بر لزوم حمایت استانداری و فرمانداران شهرستان‌ها از فعالیت‌های قانونی این اداره‌کل تاکید کرد.

 

تصاویر