social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

شنبه1402/10/2

21:04:4

619

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز سه شنبه مورخ 28 آذر 1402؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان سیستان و بلوچستان با حضور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران و روسای سازمانها، نهادها و ادارات مختلف سطح استان و همکاران اداره کل برگزار گردید.
در ابتدای مراسم، دکتر شهرکی مدیرکل سابق به میهمانان و مدعوین خیرمقدم عرض نمود. ایشان به پتانسیل بالقوه استان در تمامی ابعاد اشاره و آن را فرصتی مغتنم برای کارگزاران و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
در ادامه جلسه دکتر داود شهرکی معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری استان به شرایط اقتصادی استان و اقدامات انجام شده و در دست اقدام، توسعه بازارچه‌های مرزی اشاره نمود و خواستار همکاری کامل اداره کل استاندارد استان با واحدهای تولیدی، صنعتگران و تجار و بازرگانان شد.
سپس معاون ارزیابی کیفیت به معرفی جایگاه حاکمیتی سازمان ملی استاندارد ایران و نقش آن در بین سایر دستگاه‌های اجرایی پرداخت.
ایشان تحقق برنامه‌های تحولی سازمان را در گرو همراهی تمامی سازمانها و دستگاه های اجرایی دانست. دکتر ساده برخی از مهم ترین طرح ها و دستور العملهای جدید سازمان در سال مزین به نام مهار تورم و رشد تولید را تبیین نمودند. از جمله دستورات ویژه چند ماده ای ریاست عالی سازمان برای ارائه تسهیلات ویژه به تولیدگنندگان و وارد کنندگان و صادرکنندگان در جهت کاهش تورم و رشد تولید، و مبحث اعطاء نشان نانو نماد و دانش نماد به فنآوران و محصولات دانش بنیان را تشریح نمود.
در پایان با تقدیم لوح تقدیر از زحمات دکتر شهرکی در طول تصدی امور قدردانی و حکم سرپرست جدید دکتر محمدرضا جهانتیغ پاک قرائت و تقدیم ایشان گردید.

 

تصاویر