social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1402/1/1

19:20:4

271

بازدید های طرح ویژه عیدانه

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: کارشناسان استاندارد شهرستان ایرانشهر در پیرو بازدیدهای طرح ویژه عیدانه اقدام بازدید و بازرسی  در فروشگاه های عرضه کالا شامل رفاه، افق کوروش و اتکا و رستورانها جهت اطلاع رسانی در زمینه آموزش و ترویج و فرهنگ سازی استاندارد نمودند.
محسن ابراهیمی رئیس اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر اعلام کردند: مصرف کنندگان میتوانند با ارسال کد ۱۰ رقمی نشان استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از استاندارد بودن محصول خریداری شده مطمئن شوند. پس از ارسال کد 10 رقمی نشان استاندارد کالا در صورتی که از سازمان ملی استاندارد پیامکی با عنوان محل تولید و سایر مشخصات محصول مورد نظر ارسال شد، این واحد تولیدی دارای پروانه علامت استاندارد است.
وی ادامه داد: اگر در جواب پیامک " این کد اشتباه است" دریافت شد این محصول استاندارد نیست.
مصرف کنندگان می‌توانند در صورت تایید نشدن اصالت استاندارد محصولات خریداری شده با شماره تلفن ۱۵۱۷ تماس بگیرند و مشخصات محصول را اطلاع دهند.
همچنین با اشاره به مستمر بودن این بازدیدها در طول سال آینده بر پایش و نظارت راهبردی بر روند خدمات در سطح شهرستان ایرانشهر نیز تاکید نمودند و از همه‌ی صنوف و اقشار شریف مردم ایرانشهر درخواست همکاری و هم افزایی در این طرح عیدانه را خواستار شدند.