گزارش تصویری

برگزای مراسم ویژه بانوان اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در پنجمین روز از هفته زن مراسم ویژه بانوان شاغل اداره کل استاندارد استان با حضور زهرا ابراهیمی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان، دکتر محبی مدیرکل استاندارد استان، معاونین و بانوان شاغل اداره کل در محل سالن کنفرانس مرحوم کلانتری برگزار گردید۔ در ابتدای این آیین مدیرکل استاندارد استان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و بزرگداشت مقام والای مادر گفت: کلید توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه در دست زنان است و زنان همچنان که در عرصه های مختلف انقلاب نقش و جایگاه  والائی داشتند، امروز نیز می توانند در امور مختلف نقش اساسی داشته باشند.
وی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص برخی مطالبات بانوان این اداره کل نیز افزود: بانوان توانائی های زیادی در امور مختلف اجتماعی و اجرایی دارند و در این ارتباط نیز اداره کل آمادگی دارد از توان مدیریتی و اجرائی بانوان استفاده نماید هر چند که انتظار می رود بانوان نیز در ایفای نقش اصلی خود در امور خانواده با مشکل مواجه نشوند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تبریک و شاد باش این ایام از حضور بانوان در عرصه های اجتماعی تقدیر نمود۔
وی از آحاد مردم استان به ویژه مادران، همسران و ... برای شرکت در پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در راستای طرح آجر به آجر دعوت بعمل می آید۔
وی تصریح کرد: « پویش ملی آجر به آجر» با هدف فرهنگ‌ سازی در امر حسنه مدرسه سازی از راه جذب کمک های خُرد مردمی و این‌ بار با تمرکز بر ظرفیت بالای زنان و مادران ایران زمین راه اندازی شده است که هم استانی‌های عزیز ما هم می‌توانند با اهدای هر مبلغی در این پویش خدا پسندانه مشارکت نمایند.»
در پایان از بانوان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات بانوان تقدیر گردید۔

برگزای مراسم ویژه بانوان اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان
1399/11/17 جمعه