گزارش تصویری

برگزاری مراسمی با حضور خانواده معزز شهدا، رزمندگان و جانبازان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان؛ همزمان با روز بزرگداشت شهدا، مراسمي در روز یکشنبه مورخ ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور مجید محبی مدیرکل استاندارد استان، خانواده معزز شهدا، رزمندگان و جانبازان اداره کل برگزار شد.
در اين مراسم مجید محبی ضمن گراميداشت 22 اسفند سالروز تاسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي بفرمان امام خميني (ره) و بزرگداشت روز شهدا طي سخناني گفت: شهداي عزيز كه با نثار خون پاكشان درخت تنومند انقلاب اسلامي را آبياري كردند و باعث شكل گيري و تداوم انقلاب گرديدند به شايستگي باید از آنان تجليل نمود.
وی افزود: تجديد ميثاق با شهيدان و بزرگداشت ياد و نام آنان و حفظ آرمانهاي شهدا  وظيفه همگاني است و در اين خصوص بر تحقق اهداف شهدا، ارتباط با شهدا، الگو گيري از روش و منش زندگاني اين عزيزان و نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تاكيد نمود.
مدیر کل استاندارد استان گفت: ما مديون خون شهدا هستيم چرا كه اينان با فداي تمام هستي خود به كشور و ملت ما عظمت دادند رسالت شهدا را كه همانا حفظ دستاوردهاي انقلاب و پيروي از ولايت بوده فراموش نكنيم و به اين تكليف شرعي خود عمل نمائيم.
در پایان از خانواده معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان اداره کل و همچنین از مینا خانی شاهرودی مشاور امور زنان و خانواده اداره کل با لوح تقدیر که از سوی مریم قبادی لو مشاور رییس سازمان در امور زنان و خانواده سازمان ملی استاندارد ایران ارسال گردیده با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل گردید۔

برگزاری مراسمی با حضور خانواده معزز شهدا، رزمندگان و جانبازان
1400/12/23 دوشنبه