social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1401/4/29

11:08:2

159

بازدید از اسکله و بنادر چابهار

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: ناصر جدگال رئیس اداره استاندارد چابهار در حاشیه بازدید از اسکله و بنادر چابهار گفت: نمونه برداری و بازرسی از کالاهای اساسی به صورت شبانه روزی به محض ورود کشتی حامل کالاهای اساسی بدون وقفه توسط کارشناسان استاندارد صورد میپذیرد.
وی خاطرنشان کرد:  ما همواره تلاش می کنیم با حفظ ایمنی، سلامت و کیفیت کالاهای وارداتی، فرآیند حوزه استاندارد برای ترخیص کالاها را تسریع و فرایندهای زائد اداری را حذف و ارائه خدمات را به صورت تمام وقت اجرایی کنیم.
 ناصر جدگال تاکید کرد: همه کارشناسان این اداره  مکلف هستند از سیاست‌های جدید سازمان ملی استاندارد تبعیت کنند و در خصوص کاهش زمان تاخیر در اعلام نتایج نمونه برداری گفت:« اعلام به موقع نتایج در سامانه coc صورت گیرد و نمونه برداری قبل از اظهار را هم همکاران در اصرع وقت انجام دهند، ماهیت کار هم قرار شد به شکل 24 ساعته انجام شود، و افراد مرتبط به واردات و صادرات حوزه استاندارد این اداره، آمادگی کار به صورت شبانه روز را دارند تا زمان تایید و نمونه برداری را به بسیار کاهش دهند. 
ناصر جدگال یادآورد شد: «سياست هاي جديد رياست محترم سازمان ملي و برگزاري جلسات منظم حوزه معاونت ارزيابي كيفيت از جمله بازدید میدانی از بنادر و اسکله، باعث درک بهتر موضوعات و حل مشکلات مرتبط با حوزه استاندارد در وروی های کشور می شود ،وي در رابطه با اهمیت نقش استاندارد در تامین کالاهای اساسی گفت:«تامین کالاهای اساسی یک زنجیره است که از گمرک گرفته تا سازمان صمت در آن همه نقش دارند. در این میان نقش استاندارد یک نقش نظارتی و فرابخشی است و ما حافظ منافع کیفی زندگی مردم هستیم.