social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1402/3/14

09:52:5

50

پیام تسلیت دکتر مهدی شهرکی سرپرست استاندارد سیستان و بلوچستان در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

دکتر مهدی شهرکی سرپرست استاندارد سیستان و بلوچستان در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: متن پیام دکتر مهدی شهرکی سرپرست استاندارد استان به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد به شرح ذیل امی باشد۔ حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت مجاهد ایران و به مدد الهی پرچم انقلاب را بر پایه استقلال و آزادی بنا نهاد تا فرهنگ واقعی دینی اسلامی را به گوش و جان مردم برساند. قیام خونین و تاریخ ساز مردم در 15 خرداد سال 1342، نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات سیاسی ملت سلحشور و آزادی خواه ایران علیه استعمار و استبداد ستمشاهی رقم زد که نشان از روحیه مردان و زنان بزرگ و خداشناسی بود که توانستند با رهبری حضرت امام خمینی (ره)،عظیم‌ترین حماسه مردمی را با خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم طراحی و پایه‌گذاری نمایند. اینجانب سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی کبیر(ره) و سالگرد شهادت یاران ایشان در قیام خونین پانزدهم خرداد را به مردم شریف، ولایتمدار و قدرشناس استان تسلیت عرض نموده و امیدوارم با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب بتوانیم برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی قدم برداریم.
مهدی شهرکی
 سرپرست استاندارد سیستان و بلوچستان