گزارش تصویری

‍ دیدار رییس و کارکنان اداره استاندارد شهرستان زابل با فرماندار شهرستان هامون

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز چهارشنبه اسحاق ابراهیم زاده رییس اداره استاندارد شهرستان زابل به اتفاق کارکنان این اداره با فرماندار شهرستان هامون دیدار و گفتگو نمودند۔ در ابتدا اسحاق ابراهیم زاده رییس اداره استاندارد شهرستان زابل در این دیدار به بیان اهداف و برنامه های این اداره پرداخت و بر لزوم پوشش کلی تولیدات داخلی بر اساس آیین نامه ها و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران تاکید و تولیدات بدون مجوزهای سازمان ملی استاندارد را فاقد هرگونه ارزش عنوان نمود.
وی در ادامه ضمن تشریح وظایف، مسئولیت ها و اختیارات قانونی اداره استاندارد، گزارشی از فعالیت های این اداره در زمینه: بازرسی از واحدهای تولیدی، اجرای طرح طاها و لزوم استانداردسازی مصالح ساختمانی ارائه کرد. 
در ادامه محمد حاجی حسینی فرماندار شهرستان هامون ضمن تشکر و قدردانی از زحمات، پیگیری ها و فعالیت های اداره استاندارد شهرستان زابل با اشاره به حیاتی بودن نقش استاندارد در جامعه افزود: اداره استاندارد باید با اعمال قانون و نظارت دقیق بر  واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول مقررات استاندارد اجباری و بازار عرضه، موجبات اعتماد مردم به علامت استاندارد را فراهم نماید.

‍ دیدار رییس و کارکنان اداره استاندارد شهرستان زابل با فرماندار شهرستان هامون
1401/2/24 شنبه