گزارش تصویری

دیدار با خانواده شهید براهویی در سیستان و بلوچستان

در روز یکشنبه مورخ 22/12/95 به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا و بزرگداشت شهدا عاقلی مدیر کل استاندارد استان و لشکری معاونت توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی و جمعی از کارشناسان با حضور در منزل خانواده شهید ولی داد براهویی دیدار و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز یکشنبه مورخ 22/12/95 به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا و بزرگداشت شهدا  عاقلی مدیر کل استاندارد استان و لشکری معاونت توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی و جمعی از کارشناسان با حضور در منزل خانواده شهید ولی داد براهویی دیدار و  یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
عاقلی در این دیدار گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.
در ادامه لشکری افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.
معاونت توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی اظهار داشت: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.
 

دیدار با خانواده شهید براهویی در سیستان و بلوچستان
1395/12/23 دوشنبه