گزارش تصویری

غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا زابل

در آغاز هفته استاندارد کارکنان اداره استاندارد شهرستان زابل ضمن غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا با آرمان های شهیدان و امام راحل تجدید عهد و پیمان کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: به مناسبت هفته استاندارد در روز دوشنبه مورخ 1401/07/25 ابراهیم زاده رییس اداره استاندارد زابل به همراه مهندس سرابندی معاونت محترم فرماندار زابل و اعضای محترم شورای اداری و کارکنان این اداره در مزار شهدای گمنام حضور یافته ضمن تجدید پیمان  با آرمانهای مقدس امام و شهدا و  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نسبت به عطر افشانی و غبار روبی مرقد شهدا اقدام نمودند.

اسحاق ابراهیم زاده  در این مراسم اظهار داشت: غبارروبی مزار شهدا برای ما تذکری است تا در قلب‌های خود غباری که اهداف شهدا را گرفته است را از بین ببریم. غبارروبی مزار شهدا، بهانه‌ای برای زدودن غبار از دلهایمان است  او با بیان اینکه امروز هر چه به وظیفه خود خوب عمل کنیم به همان اندازه قدردان خون شهدا خواهیم بود، افزود: اگر به اندازه دنیا و آخرت تلاش کنیم تا یک قطره از زحمات شهدا را جبران نماییم، نخواهیم توانست، چرا که آن‌ها همه هستی خود را که جانشان بود در طبق اخلاص نهادند تا امروز همه ما در آسایش زندگی کنیم.

غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا زابل
1401/8/30 دوشنبه