گزارش تصویری

جلسه نشست بصیرتی و روشنگری اغتشاشات اخیر کشور در اداره کل استاندارد استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: دوشنبه  16 آبان ماه 1401 جلسه نشست بصیرتی و روشنگری اغتشاشات اخیر کشور در اداره کل استاندارد استان به همت پایگاه مقاومت بسیج شهیدان بهمنی اداره کل استاندارد با حضور سرهنگ پاسدار نکوهی مدیر سازمان بسیج کارمندان استان، حسن مصفا فرمانده حوزه مقاومت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) همکاران و بسیجیان با مدرسی دکتر دهنوی برگزار شد.
دکتر دهنوی هدف از برگزاری این نشست را ارتقاء آگاهی از مسائل روز دانست و گفت : امروز دشمن به رهبری آمریکا و با ابزار رسانه سرمایه گذاری فکری و مالی عظیمی برای شکست مقاومت ملت ایران کرده است که امروز رهبر معظم انقلاب این مقاومت را اولویت میداند و نشان از بصیرت ولی فقیه در پیچ های مختلف دارد.
وی به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له در سخنان خود بر مقاومت تاکید داشتند که مبتنی بر این بود که امروز دشمن با تمامی ابزارها و انواع فتنه سعی در ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر وقایع اخیر اشاره و بیان کرد: این اتفاقات نیز بهانه ای دیگر برای دشمن جهت عرض اندام بود که در پی شکست های مکرر در عرصه‌های مختلف از جمله تحریم‌های اقتصادی بروز کرد.

جلسه نشست بصیرتی و روشنگری اغتشاشات اخیر کشور در اداره کل استاندارد استان
1401/8/16 دوشنبه