گزارش تصویری

بازدید از شرکت تاسیسات سیلندر پرکنی چراغ گاز نیکشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: دکتر محبی مدیرکل استاندارد استان بهمراه ناصر جدگال معاون اداره کل و رییس اداره استاندارد شهرستان چابهار از شرکت تاسیسات سیلندر پرکنی چراغ گاز نیکشهر بازدید نمودند۔ دکتر محبی در این بازدید گفت: کسانیکه قصد ایجاد مراکز و تاسیسات شارژ گاز مایع دارند باید اقدامات لازم را مطابق با استاندارد ۸۴۱، قبل، در حین و بعد از راه‌اندازی انجام دهند.
وی افزود: این مراکز باید همه مسائل مرتبط با ایمنی و تست مخازن، حمل و نقل و ... را مطابق با استاندارد‌های تعیین شده انجام دهند.
مدیرکل استاندارد استان تصریح کرد: با توجه به اجباری بودن پروانه کاربرد علامت استاندارد ۸۴۱ برای تاسیسات سیلندر پر کنی اجباری می باشد و این واحد در آستانه اخذ مجوز مربوطه می باشد و با توجه به اهمیت این واحد در منطقه لاشار، قصر قند و نیکشهر در تامین گاز مورد نیازشان بخصوص در فصل سرما راهنمایی های لازم در خصوص اخذ پروانه کاربرد به شماره ۸۴۱ ارائه گردید۔
 وی اظهاز داشت: شهروندان مراقب باشند که برای شارژ کپسول‌های گاز مایع تنها به مراکز دارای مجوز استاندارد یا شعب رسمی این مراکز مراجعه نمایند۔
دکتر محبی با اشاره به اینکه دریافت خدمات از مراکز غیر رسمی و غیر استاندارد مخاطراتی را به همراه دارد، گفت: از اول امسال بازدیدهایی بصورت سرزده از تاسیسات های دارای مجوز و شعب نمایندگی آن‌ها در استان انجام شده است.
مدیرکل استاندارد استان خاطر نشان کرد: هموطنان مراقبت کنند که هنگام شارژ کپسول‌ها، حتما تست نشتی کپسول، تست شیر برنجی، پایه و دسته حتما انجام و از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل نمایند۔
وی ابراز داشت: موقع حمل و جابه‌جایی، تحت هیچ عنوان سیلندر‌ها پرتاب یا غلطانده نشود و همواره در مکانی مناسب نگهداری شود.

بازدید از شرکت تاسیسات سیلندر پرکنی چراغ گاز نیکشهر
1401/3/2 دوشنبه