گزارش تصویری

پیام جناب آقای دکتر اسلام پناه

معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان استاندارد به کلیه همکاران و عزیزانی که قصد عزیمت به نجف اشرف و کربلای معلی و همچنین پیاده روی اربعین حسینی علیه السلام را دارند

با سلام و تعزیت؛
یاد امام حسین علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت، با هر اربعین، حرمتی فزون تر می یابد؛ زیرا گرامیداشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایشان و پاسداری از ارزش های معنوی است.
این روزها با فرا رسیدن اربعین حسینی، میلیونها عاشق و دلداده با پای پیاده از سراسر جهان بویژه از کشور عزیزمان ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین رهسپار سفر کربلا شده اند تا علاوه بر حضور پرشور در این مراسم معنوی که نمایشگر اقتدار اسلام و مسلمین است، پیام مهم عاشورا را که همانا شهادت، استقامت و پایداری است، به گوش مستکبران و دشمنان اسلام و قرآن برسانند.
اینجانب به همه مدیران ستادی و استانی سفارش میکنم که همکاری لازم و شایسته را با خیل همکارانی که سعادت حضور در این راه پر از عشق و شور و شعور را دارند داشته باشند و همچنین انتظار دارم که همکاران محترم قبل از سفر، همه امور جاری را به نحو احسن انجام و در غیاب خود احدی از همکاران را نسبت به انجام تکالیف خود توجیه نمایند. ان شاءالله اجر و ثواب تک تک این قدمها ذخیره آخرت مان گردد.

پیام جناب آقای دکتر اسلام پناه
1401/6/17 پنجشنبه