گزارش تصویری

مراسم بزرگداشت روز زن با حضور بانوان در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان: در روز یکشنبه مورخ 3بهمن ماه 1400 به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر مراسمی در محل کنفرانس اداره کل استاندارد استان با حضور مدیر کل و معاونين استاندارد استان و بانوان همکار برگزار گردید. دكترمحبی مدیر کل استاندارد استان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و بزرگداشت مقام والای مادر عنوان نمود: بانوان نقش کلیدي درتوسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه دارند و  در عرصه های مختلف  انقلاب نيز نقش و جایگاه  والائی داشتند، امروز نیز می توانند در بخش اقتصاد و اشتغال در كنار حفظ جايگاه خانواده  نقش اساسی داشته باشند.
ايشان ضمن اشاره به انتصابات صورت گرفته در حوزه بانوان بر استمرار شايسته سالاري وافزايش توانمند سازي نيروي انساني به عنوان يكي از اقدامات مهم اشاره و از نقش موثر همكاران و بويژه بانوان در موفقيت ها و دستاوردهاي حاصله كاري سال هاي اخير تشكر نمودند و از همكاران خواستند همچون گذشته در انجام امور و پاسخگويي به مردم در كنار بالابردن شان و جايگاه استاندارد نهايت تلاش خود را انجام دهند.
در پایان مراسم ضمن پاسخگویی مدیر کل به مشکلات بانوان اداره کل، از بانوان همکار با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود تجلیل شد.

مراسم بزرگداشت روز زن با حضور بانوان در سیستان و بلوچستان
1400/11/9 شنبه