گزارش تصویری

اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد

اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: امسال نیز مدیرکل و کارکنان این اداره کل علاوه بر نقش آفرینی در عرصه تبیین مسأله مهم فلسطین و مقابله با دسیسه‌های رسانه‌ای دشمنان، نهم اردیبهشت ماه همگام با اقشار مختلف مردم روزه دار ایران اسلامی به خیابان‌ها آمده و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس و آزادی فلسطین را فریاد کرده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرخواهند داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: متن بیانیه این اداره کل به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس، روز خروش جهان علیه صهیونیست‌های مستکبر و نظام سیاسی نامشروع، ظالمانه و تبهکارانه آنان است.
عظمت روز قدس، این یادگار بزرگ و ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) هر سال گریبان صهیونیست‌های غاصب و رژیم نژادپرست و تروریسم دولتی اسرائیل را می‌گیرد و روحیه و انگیزه ملت مظلوم فلسطین به ویژه نسل جوانِ جبهه مقاومت را افزایش می‌دهد.

آزادگان جهان و به ویژه مسلمانان روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شکوهمندانه اعلام می‌کنند که همچنان برعهد خود ایستاده‌اند و آزادی فلسطین و میراث معنوی عظیم موحدان عالم در آن سرزمین به ویژه معراج‌گاه پیامبر اعظم(صلوات الله علیه و آله) را فریاد می‌کنند.

آنان، پایان سالها اشغالگری، کشتار زنان و کودکان، آوارگی و اسارت هزاران فلسطینی مظلوم و در یک کلام نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را مطالبه می‌کنند.

خواست ملت‌ها این روزها آنچنان گسترده شده که تظاهرات اعلام همبستگی با مردم فلسطین در قلب آمریکا برگزار می‌شود و پرچم رژیم منحوس صهیونیستی توسط یهودیان در لندن به آتش کشیده می‌شود.

از آن سو، مقاومت فلسطین طبق وعده الهی و با مجاهده جوانان غیرتمند، محکم‌تر و مؤثرتر از قبل در میدان مبارزه، عرض اندام می‌کند.
ترس رژیم غاصب از تکرار عملیات "بنیان مرصوص" در جنگ ۵۱ روزه و  "شمشیر قدس" در نبرد ۱۱ روزه، حالا با شجاعت استشهادی جوانان فلسطینی در عملیات "بنی براک" در قلب سرزمین های اشغالی به وحشت مستمر و روزانه صهیونیست‌ها مبدل شده و آنان را به اعتراف وا داشته است که دیگر از راه رفتن در خیابان‌ها نیز هراس دارند.
 امسال نیز مدیرکل و کارکنان اداره کل استاندارد استان علاوه بر نقش آفرینی در عرصه تبیین مسأله مهم فلسطین و مقابله با دسیسه‌های رسانه‌ای دشمنان، نهم اردیبهشت ماه همگام با اقشار مختلف مردم روزه دار ایران اسلامی به خیابان‌ها آمده و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس و آزادی فلسطین را فریاد کرده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرخواهند داد.

روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان

اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد
1401/2/8 پنجشنبه