گزارش تصویری

برای سومین بار در استان و اولین بار در جنوب استان، پروانه استاندارد برای فرآورده های سیمان طیس چابهار صادر شد

مدیرکل استانداردسیستان و بلوچستان اعلام کرد: برای سومین بار در استان و اولین بار در جنوب استان، پروانه استاندارد برای فرآورده های سیمان طیس چابهار صادر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان، مجید محبی گفت: برای سومین بار در استان، و اولین بار در جنوب استان واحد تولیدی سیمان طیس چابهار موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده های سیمان بر اساس استانداردهای ملی ایران گردید.
وی افزود: واحد تولیدی سیمان طیس چابهار برای فرآورده های سیمان پرتلند تیپ ۲ و سیمان پرتلند پوزولانی و پوزولانی ویژه نیز دارای پروانه استاندارد معتبر می باشد.
وي ضرورت رعايت مشخصات و استانداردهاي لازم توسط مصرف كنندگان و واردكنندگان اين تجهيزات را مورد تاكيد قرار داد.
مديركل استاندارد استان افزود: اداره استاندارد مجري استاندارد هاي معيار مصرف انرژي است و اين طرح در راستاي اجراي قانون هدفمندي يارانه ها اجرا مي شود كه اين مسئله كاهش قيمت تمام شده محصولات توليدي و بهينه سازي مصرف انرژي را به دنبال دارد.
گفتنی است وظیفه بررسی نهایی صلاحیت واحدهای تولیدی و خدماتی در خصوص صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای محصول تولید شده و یا خدمت ارایه شده، بر عهده کمیته علائم اداره کل استاندارد استان است.

برای سومین بار در استان و اولین بار در جنوب استان، پروانه استاندارد برای فرآورده های سیمان طیس چابهار صادر شد
1401/8/29 یکشنبه