گزارش تصویری

دیدار و گفتگو مدیر کل استاندارد استان با نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: رعایت استاندارد توسط افراد و مجموعه‌های مختلف تنها با مشاوره و توصیه موثر نیست و باید در این جهت الزامات قانونی نیز در نظر گرفته شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار مدیرکل و جمعی از معاونین اداره کل استانداراد استان ضمن اشاره به نقش استاندارد در ایمنی و سلامت مردم گفت: ایمنی و سلامت مردم یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان استاندارد به شمار می‌رود و این مجموعه باید با نگاهی مسئولانه نسبت به تامین امنیت و سلامت مردم گام بردارد.
امام جمعه زاهدان افزود: سازمان استاندارد باید با نظارت بر کیفیت کالاهای تولید داخل قبل از صادرات آن به سایر کشورهای منطقه عامل حفظ آبروی کشور باشد.
آیت‌الله محامی بیان داشت: رعایت استاندارد توسط افراد و مجموعه‌های مختلف تنها با مشاوره و توصیه موثر نیست و باید در این جهت الزامات قانونی نیز در نظر گرفته شود.
وی در پایان خواستار پایش شرایط و ارزیابی میزان ثمربخشی فعالیت اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان در مقایسه با سایر استان‌ها شد.
همچنین در ابتدای این دیدار مجید محبی مدیرکل استاندارد سیستان‌ و بلوچستان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت.

دیدار و گفتگو مدیر کل استاندارد استان با نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان
1401/8/29 یکشنبه