گزارش تصویری

پیام تسلیت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون ارتحال عالم ربانی، یار با وفای امام و رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، موجب تأثر و تألم آزادگان و انقلابیون مجاهد ایران اسلامی و مسلمانان سراسر جهان شد. فقدان این متکلم و محدث توانا که ذخیره¬ای عظیم برای انقلاب اسلامی و منبع معارف و حقایق دینی به شمار می-آمد را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده مکرم آن بزرگ مرد صبور و درد آشنای انقلاب و نیز به امت مجاهد و نستوه کشورمان صمیمانه تسلیت عرض می نمایم. بی¬گمان ارتحال این عالم ارزشمند، ثلمه¬ای در جهان اسلام و فقدان ایشان خسارتی عظیم برای انقلاب اسلامی خواهد بود، نام و یاد این عالم مجاهد و دلبسته خاندان عترت و طهارت که کارنامه درخشان فعالیت¬های انقلابی¬شان او را در حافظه تاریخی این مرز و بوم جاودانه ساخته است برای همیشه چراغ راه امت اسلامی و تأکیدی دوباره برای بیعت با مقام معظم رهبری در ادامه راه انقلاب اسلامی خواهد بود. یاد و نامشان گرامی باد. نیره پیروزبخت

پیام تسلیت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت ارتحال
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انالله و انا الیه راجعون
 
ارتحال عالم ربانی، یار با وفای امام و رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، موجب تأثر و تألم آزادگان و انقلابیون مجاهد ایران اسلامی و مسلمانان سراسر جهان شد. فقدان این متکلم و محدث توانا که ذخیره­ای عظیم برای انقلاب اسلامی و منبع معارف و حقایق دینی به شمار می­آمد را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده مکرم آن بزرگ مرد صبور و درد آشنای انقلاب و نیز به امت مجاهد و نستوه کشورمان صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.
بی­گمان ارتحال این عالم ارزشمند، ثلمه­ای در جهان اسلام و فقدان ایشان خسارتی عظیم برای انقلاب اسلامی خواهد بود، نام و یاد این عالم مجاهد و دلبسته خاندان عترت و طهارت که کارنامه درخشانفعالیت­های انقلابی­شان او را در حافظه تاریخی این مرز و بوم جاودانه ساخته است برای همیشه چراغ راه امت اسلامی و تأکیدی دوباره برای بیعت با مقام معظم رهبری در ادامه راه انقلاب اسلامی خواهد بود. یاد و نامشان گرامی باد.
                                                                               نیره پیروزبخت
 
 

پیام تسلیت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
1395/10/20 دوشنبه