گزارش تصویری

بازدید فرماندار باتفاق معاون برنامه ریزی فرمانداری از مجموعه اداری و آزمایشگاهی اداره استاندارد شهرستان سراوان

‍ به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز چهارشنبه موزخ ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ پنجمین روز از هفته استاندارد سعید تجلیلی فرماندار شهرستان سراوان باتفاق نصرتی معاون برنامه ریزی فرماندای رو بمناسبت گرامیداشت هفته استاندارد و روزجهانی استاندارد از مجموعه اداری و آزمایشگاهی اداره استاندارد شهرستان سراوان بازدید و با فعالیتهای اداره استاندارد شهرستان آشنا شدند. 
در این بازدید عبدالغفور دهواری رئیس اداره استاندارد شهرستان سراوان گزارشی از حوزه های فعالیتی اداره و اهمیت استانداردسازی و ارائه خدمات به واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستانهای سراوان، سیب و سوران، مهرستان، گلشن و همچنین  بازارچه های مرزی کوهک و جالق ارائه نمود. وی با بیان اینکه منافع استانداردسازی نه تنها برای مصرف کننده که اطمینان خاطری برای استفاده و مصرف کالاهای دارای علامت استاندارد است، بلکه برای تولید کنندگان نیز زمینه رقابت در بازارهای داخلی و خارجی را فراهم می کند و عامل بقا در بازارهای بین المللی خواهد بود.  
فرماندار شهرستان سراوان ضمن تبریک هفته استاندارد و روز جهانی استاندارد و تشکر از زحمات رئیس و پرسنل اداره استاندارد گفت: استاندارد از اهمیت خاصی برخوردار است و فعالیت شما نقش به سزایی در زندگی مردم دارد.  در اين ديدار تجلیلی با بيان اينكه توجه به موضوع استاندارد با افزايش سطح آرامش و نشاط اجتماعي پيوند خورده است، اظهار کرد: نشان استاندارد باعث اعتماد مردم به کالاهاي مصرفي می شود لذا گاهي اوقات عدم رعايت قانون و بي توجهي به مقررات در زمينه اعطاي نشان استاندارد به کالاهاي بي کيفيت، اعتماد و امنيت عمومي مردم را دچار خدشه مي‌کند. و عنوان نمود: با توجه به حجم گسترده فعالیتهای اداره استاندارد ارتقای نمایندگی استاندارد سراوان به اداره و تامین نیروی انسانی را خواستار شد. در پایان فرماندار شهرستان سراوان از کارکنان اداره استاندارد شهرستان سراوان با اهداء لوح، تقدیر نمود۔

بازدید فرماندار باتفاق معاون برنامه ریزی فرمانداری از مجموعه اداری و آزمایشگاهی اداره استاندارد شهرستان سراوان
1400/7/21 چهارشنبه