گزارش تصویری

بازدیددکتر محبی مدیر کل استاندارد استان از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه زابل

‍ به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان: دکتر محبی مدیر کل استاندارد استان از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه زابل بازدید بعمل آورد. 
مدیرکل استاندارد استان در این بازدید بر استفاده از امکانات دانشگاه برای برگزاری دوره های آموزشی به منظور آشنایی دانشجویان و اساتید با فعالیتهای استانداردسازی و تدوین استانداردهای ملی و بین المللی و تبادل نظر و ارتباطات بیشتر تاکید کرد.
در ادامه این بازدید دکتر کمال الدینی ضمن معرفی توانمندی های آزمایشگاه مرکزی، به تشریح خدمات تخصصی این آزمایشگاه پرداخت و ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با ادارات آموزشی و تدوین اداره کل استاندارد استان، ابراز امیدواری نمود آزمایشگاههای دانشگاه زابل با همکاری اداره کل استاندارد استان بتواند به نحو مطلوبی در بخش های تخصصی مورد نیاز پژوهشگران و صنایع استان نقش آفرینی نماید. لازم به ذکر است که آزمایشگاه مرکزی دانشگاه زابل در حال فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت استقرار استاندارد ۱۷۰۲۵ در این آزمایشگاه می باشد.
در این بازدید مدیر کل استاندارد استان با تقدیر از دکتر افراسیاب ریاست محترم دانشگاه زابل و تیم مدیریتی ایشان، اظهار امیدواری کرد تا اینگونه حرکت های علمی در جوامع دانشگاهی بتواند با همکاری دستگاههای اجرایی استان، در جهت کمک به سلامت و تعالی استان مفید باشد.

بازدیددکتر محبی مدیر کل استاندارد استان از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه زابل
1401/3/3 سه‌شنبه