گزارش تصویری

کسب رتبه برتر اداره کل استاندارد استان در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: وحیده شیخ زاده دبیر شورای اقامه نماز اداره کل گفت: بر اساس ارزیابی سالانه صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز استان در سال ۹8 و با اعلام دبیر ستاد اقامه نماز استان این اداره کل موفق به کسب رتبه برتر در زمینه اشاعه ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین ادارات کل استان‌ شد.
وی افزود: برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و حضور در جلسات مستمر شورای اقامه نماز،‌ فعال بودن نمازخانه‌های اداره کل و ادارات زیر مجموعه، فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی جزو معیار‌های انتخاب دستگاه برتر در انجام فریضه الهی نماز توسط ستاد اقامه نماز بوده است.
شیخ زاده اجرای مسابقه کتابخوانی، احکام نماز، امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری مراسم زیارت عاشورا و برگزاری مراسم ترتيل و روخواني قرآن کریم در ماه مبارك رمضان را مهم‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه شورای اقامه نماز در اداره کل استاندارد استان عنوان کرد که در طول سال با مشارکت و همکاری تمامی پرسنل اجرایی می‌شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری با تداوم همکاری و تلاش بیشتر و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی شاهد موفقیت‌های بیشتری در این حوزه باشیم.

 

کسب رتبه برتر اداره کل استاندارد استان در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز
1399/5/13 دوشنبه