گزارش تصویری

دیدار و گفتگو دکتر محبی مدیر کل استاندارد استان بامصطفی سعیدی مدیر عامل شرکت مروارید هامون به اتفاق مهری مشاور و پیمان شاهرخی قائم مقام واحد تولیدی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان بلوچستان:
در مورخه 24خرداد ماه امسال مصطفی سعیدی مدیر عامل شرکت مروارید هامون به اتفاق مهری مشاور و پیمان شاهرخی قائم مقام واحد تولیدی فوق با دکتر محبی مدیر کل استاندارد استان دیدار و گفتگو نمودند.
در ابتدا دکتر محبی ضمن خیر مقدم گفت: نظارتهای این اداره کل بر تولید کنندگان انواع مواد شوینده و ضد عفونی در این استان پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش نیاز مردم به مواد شوینده بیشتر شده است.
وی افزود: با شیوع ویروس کرونا و افزایش چشمگیر میزان مصرف مواد مذکور، بازرسان این اداره کل، بازرسی های اختصاصی خود را از مراکز عرضه، واحدهای تولیدی و واحدهای صنفی در استان نیز افزایش داده اند.
مدیرکل استاندارد استان تصریح کرد: بازرسان از انواع شوینده ها و مواد ضد عفونی کننده موجود در بازار، نمونه برداری کرده و پس از بررسی نتایج آن، تولیدات غیر استاندارد را توقیف می نمایند. دکتر محبی ادامه داد: طرح خرید از بازار نیز طبق سنوات گذشته انجام گردیده و محصولات تولید شده زیر ذره بین استاندارد قرار دارد.
وی ابراز داشت: با توجه به هم مرز بودن این استان با دو کشور پاکستان و افغانستان و بازاریابی صحیح می توانید صادرات به این دو کشور را در دستور کار قرار دهید.
وی اظهار داشت: این اداره کل آمادگی دارد تا در زمینه راه اندازی آزمایشگاه همکار و اخذ مجوز مربوطه آن واحد مشاوره و راهنمایی های لازم ارایه دهد.
در ادامه مصظفی سعیدی مدیر عامل واحد تولیدی مروارید هامون، ضمن تشکر از بر پایی این نشست گفت: با توجه به امکانات و تجهیزات آزمایشگاه صنایع شیمیایی اداره کل استاندارد استان این واحد آمادگی آن را دارد تا با انعقاد تفاهم نامه های فی ما بین، در زمینه های مورد نظر، در پیشبرد اهداف سازمان ملی استاندارد ایران و همچنین در بهبود وضعیت واحد تولیدی گام های موثری بردارد.

دیدار و گفتگو دکتر محبی مدیر کل استاندارد استان بامصطفی سعیدی مدیر عامل شرکت مروارید هامون به اتفاق مهری مشاور و پیمان شاهرخی قائم مقام واحد تولیدی
1400/3/29 شنبه