گزارش تصویری

نشست تخصصی استانداردسازی محصولات دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ نشست تخصصی محصولات دانش بنیان بصورت آنلاین با حضور علی سعادتی مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت و خدمات کالای سازمان ملی استاندارد ایران، مریم ملونی مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین ریاست جمهوری، محمد نبی شهیکی رئیس پارک و فناوری سیستان و بلوچستان، فرهاد بهمنی معاون ارزیابی کیفیت و سایر همکاران مرتبط این اداره کل برگزار گردید۔
در ابتدا مریم ملونی از تلاشهای مجید محبی مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان در راستای همکاری با پارک علم و فناوری استان، افتتاح دفتر در محل پارک و استقرار کارشناس اداره کل تشکر و قدردانی نمود۔
سپس علی سعادتی مواردی را در زمینه نحوه اجرای دستور العمل و تفاهم نامه سازمان با معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری و صدور گواهینامه های انطباق دانش نماد عنوان نمود۔
در ادامه فرهاد بهمنی ضمن تشکر از تعاملات پارک استان برای افتتاح دفتر پارک مواردی را در خصوص برگزاری جلسات متعدد با پارک در سال گذشته و هماهنگی های لازم در جهت افتتاح پارک و استقرار کارشناس در محل دفتر پارک از سوی مدیرکل استاندارد استان و همکاران عنوان نموده و این اطمینان را داد که همه همکاران اداره کل در سطح استان در راستای صدور مجوزهای مربوطه حداکثر تلاش خود را خواهند نمود۔ وی اشاره ای به مشکل یکی از بندهای تفاهم نامه که در آن درخواست کنندگان مجوز را ملزم به ارائه معرفی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می نماید نمود که توضیحات  لازم  توسط مریم ملونی در این خصوص ارائه گردید۔
معاون ارزیابی کیفیت نیز اشاره ای به سامانه آموزش برون سازمانی سازمان ملی استاندارد ایران نمود و بیان داشت در این خصوص با پارک استان مکاتبه ای صورت گردیده و شرکتهای مستقر در پارک می توانند با ثبت نام در سامانه مذکور، از آموزشهای مجازی سامانه مربوطه استفاده نمایند که مورد استقبال مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین ریاست جمهوری قرار گرفت۔

نشست تخصصی استانداردسازی محصولات دانش بنیان
1400/5/16 شنبه