گزارش تصویری

دیدار و گفتگو رئیس اداره استاندارد با شهردار و رئیس شورای شهر شهرستان خاش

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: دوشنبه، 8 آذر ؛علی کردی، رئیس اداره استاندارد شهرستان خاش با شهردار، رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر شهرستان دیدار و گفتگو نمود۔
در ابتدا رئیس اداره استاندارد شهرستان خاش به تشریح وظایف و عملکرد اداره استاندارد شهرستان پرداخت و خاطر نشان ساخت در جهت ترویج فرهنگ استاندارد و توسعه اهداف سازمان ملی استاندارد ایران در راستای تامین ایمنی و سلامت در جامعه تلاش های مستمری در خصوص استاندارد سازی در کلیه سطوح در حال انجام است.
وی تصریح کرد: استاندارد بودن کالا و خدمات یکی از حقوق شهروندی است که مسئولین ذیربط در توسعه و ترویج آن باید همکاری لازم را داشته باشند و افزود: اداره استاندارد شهرستان خاش با تلاش مضاعف و هدفمند مسیر تعالی اهداف سازمانی را در حال پیمودن است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
کردی؛ بر استاندارد سازی آسانسورها، مصالح ساختمانی و شهربازی ها به طور ویژه تاکید کرد و همکاری شهرداری را در این راه خواستار شد.
در پایان شهردار شهرستان خاش نیز ضمن تشکر از زحمات استاندارد قول مساعد داد تا نسبت به نام گذاري خيابان، بلوار يا میدانی به نام استاندارد اقدامات لازم صورت گیرد.

دیدار و گفتگو رئیس اداره استاندارد با شهردار و رئیس شورای شهر شهرستان خاش
1400/9/8 دوشنبه