گزارش تصویری

برگزاری اولین جلسه کمیته علائم، جهت صدور پروانه استاندارد حد مجاز آلاینده محصولات کشاورزی در تیر ماه سال ۱۴۰۰ در استان سیستان و بلوچستان

✅به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان: جلسه کمیته علائم جهت صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد حد مجاز آلاینده ها برای ده واحد کشاورزی جهت تولید محصولاتی از جمله گوجه فرنگی، خیار، لیموترش، زردآلو، تره و نعنا در استان با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تشکیل گردید. 
 مریم راشکی رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان گفت: این گواهینامه که در قالب پروانه استاندارد تشویقی می باشد، با مشارکت و تلاش سازمان جهاد کشاورزی  و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برای محصولات فوق صادر خواهد شد. 
 وی افزود: صدور این گواهینامه استفاده از حد مجاز سموم و آلاینده‌های مورد مصرف در تولید محصولات کشاورزی و در نهایت کاهش آلاینده می باشد.
🔸 وی تصریح کرد: با بیان اینکه، این حق مصرف کنندگان است که بدانند محصول غذایی و کشاورزی را با چه کیفیت و مشخصاتی تهیه کنند و همچنین ایمنی و سلامت محصولات کشاورزی تا چه درجه‌ای قابل اطمینان است، افزود: سازمان ملی استاندارد ایران در صدد است با تلاش و بکارگیری استانداردها و همکاری دستگاه های ذیربط از جمله سازمان جهاد کشاورزی، ضمن افزایش کیفیت محصولات کشاورزی در سطح استان ها، در جهت ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی نیز تمام تلاش خود را به کار گیرد.

برگزاری اولین  جلسه کمیته علائم، جهت صدور پروانه استاندارد حد مجاز آلاینده محصولات کشاورزی در تیر ماه سال ۱۴۰۰ در استان سیستان و بلوچستان
1400/4/28 دوشنبه