گزارش تصویری

برگزاری میز خدمت در سالن دانشگاه ولایت ایرانشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان؛ اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر به مناسبت هفته استاندارد میز خدمت با هدف ترویج فرهنگ استاندارد و استفاده از محصولات با نشان استاندارد در دانشگاه ولایت ایرانشهر ارائه نمود که با استقبال دانشجویان این دانشگاه همراه شد.
اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر  همزمان با هفته استاندارد، با ایجاد میز خدمت در سالن مربوطه به ساختمان کلاس ها دانشگاه ولایت ایجاد نمود و درباره نحوه تشخیص اصالت و کیفیت کالاهای مصرفی و معرفی دستاوردها و اهداف استاندارد از جمله مواردی بود که توسط کارشناسان، این میز خدمت اطلاع رسانی شد.
ارائه اطلاعات درباره فرایند درج نشان استاندارد بر روی محصولات مختلف از مواردی بود که توسط کارشناسان برای آگاهی دانشجویان مطرح شد. توزیع بروشور برای آشنایی دانشجویان با استاندارد محصولات ارگانیک و موادغذایی و ترغیب به خرید محصول ایرانی استاندارد و در این میز خدمت بود. 
کارشناسان میز خدمت همچنین در خصوص کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد و چگونگی ارسال این کد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ توضیحات لازم را ارائه کردند تا با ارسال آن به این سامانه از اصالت محصول خریداری شده و جعلی نبودن علامت استاندارد اطمینان حاصل نمایند.

برگزاری میز خدمت در سالن دانشگاه ولایت ایرانشهر
1401/7/28 پنجشنبه